Oengagerad butikspersonal
Visst kan man tycka att detta är en liten sak, men problemet är att jag har märkt de här tendenserna tidigare i just denna butik. Oengagerad personal som inte är varken speciellt hjälpsam eller trevlig. Man får knappt ett hej och inte några leenden.

skriv till chefen eller så! Han/Hon kanske har anställt fel person! :)
Oj så rätt du har Sofie! Blir helt knäpp av att höra sånt när man själv är i service/sälj-branchen. Håller med ovanstående talare; är det ett återkommande "problem" som du känner av i affären kan du ta upp det i ett vänligt mail utan att egenligen pinpointa ett speciellt biträde. Ofta får detta positiva konsekvenser, kanske har de ett möte om detta så att personalen inser allvaret?
Kram
Men Gud vad synd! Det är jätteviktigt med trevlig personal, sådant gör jättemycket. jag kan bojkotta om det är otrevlig personal, precis som jag kan gå till en butik med inte hundraprocentigt utbud om de är trevliga, hjälpsamma och tillmötesgående. Tycker också att du ska maila chefen, man kanske kan ha ett seminarium med de anställda för att bota den kollekiva melankolin? Chefen också...